Uznávám pouze,že přírodní terén je pro nohu přirozený oproti rovnému městu.Ovšem neuznávám přehnaně úzkostlivé názory,že rovný povrch je noze zas tak škodlivý.Proč?
1.Protože moje dlouhá praxe nic takového nepotvrdila
Uznávám pouze,že přírodní terén je pro nohu přirozený oproti rovnému městu.Ovšem neuznávám přehnaně úzkostlivé názory,že rovný povrch je noze zas tak škodlivý.Proč?
1.Protože moje dlouhá praxe nic takového nepotvrdila
2.Nějak si nejsem vědom,že by na cizích bosochodeckých webech se vyskytovaly v takovém počtu podobné názory.
3.V centru Prahy potkávám v létě cizince,jak po tom rovném chodí.
4.Kdy a v jaké zemi byly dělány ty výzkumy?A jakým způsobem?
5.kde končí hranice výzkumu a kde začínají lidové fámy o škodlivosti rovného povrchu?
Něco se mi totiž na tom nezdá.
A proto si říkám,jestli to má znamenat,že lidi už nepotřebují o tom mluvit,mají více odvahy a tudíž budou chodit naboso víc v praxi a nebo jestli je toto téma omrzelo a distancovali se od chůze naboso?
Rozhodně pokud je menší počet příspěvkú ostatních ne těch vazbených na tvé zejména ty které je pro někoho nutné negovat, tak to neznamená nějak přímou souvislost, jako že lidi začnou chodit naboso v praxi protože nepíšou na net. To je úvaha hodná tebe.
2.Podle logiky by něčí hyperaktivita měla vzbuzovat další aktivity.Jiná fora s jinými tématy tak fungují,protože mají více příznivců.Ale já zas tak hyperaktivní nejsem,ano jedno období jsem se věci víc angažoval.
Jinak hyperaktivní můžu připadat spíš těm téměř pasivním.
To pak člověk neví,jestli mluví opravdu s příznivci života naboso a nebo s někým,kdo se za příznivce života naboso vydává a ve skutečnosti hájí tu druhou stranu.Já uznávám,když někdo na rovinu řekne,že na určitých místech nemá odvahu dráždit.Nechápu,proč když je tu dost členů anonymních,proč to neřeknou na rovinu?
A to i od těch občasných bosochodců je docela nepřirozené,když obhajují zaběhnuté společenské konvence.Obhajují a nebo za ně schovávají svou neodvahu?Já se taky leckde neodvážim být naboso,ale zároveň neobhajuju společenské konvence.A tomu,kdo je lepší než já,tak fandím.Kde je jako psáno,že zaběhnuté společenské konvence jsou svátost nejvyšší?Dodržovat společenské konvence nás nutí jenom strach z odmítnutí a nepřijetí,stud a všechny tyto nepřirozené negativní pocity.
Je tu i problém ten,že většina Českých příznivců života naboso netouží táhnout za jeden provaz a je nochotna se za společným zájmem více scházet.Jediné o co spoustě jde je hádat se po internetu,což není normální situace.Prý Francouzi se například oslovují na ulici.Tohle zde v Čechách?Velmi zřídka.
Ostatně bylo zde velmi zřetelně vidět,jak jsem navrhl udělat ty kontakty,jak najednou nastalo TICHO.
Například za divné chování také považuju,když někdo neodpovídá na emaily-v Čechách se s tím setkávám často a nejsem sám,slyšel jsem to od spousty lidí.