Jinak kdo si otevře svůj krámek,bývá také vlídný.Ale jakmile se jedná o zaměstnace pod někým,tak vlídnosti ubývá.
Chápu, že motivace u takového prodavače, aby se usmíval, je nulová.
Vedoucí by měl být jakýmsi vzorem, v opačném případě je to pro podřízeného dost těžké.
To, co někdy dělají např. manažeři v již zmíněném řetězci svým podříz......zobrazit celý příspěvek
Chápu, že motivace u takového prodavače, aby se usmíval, je nulová.
Vedoucí by měl být jakýmsi vzorem, v opačném případě je to pro podřízeného dost těžké.
To, co někdy dělají např. manažeři v již zmíněném řetězci svým podřízeným, je dosti otřesné.:-(
Je to jednoduché pravidlo, jakmile se ke mně takhle (někdy až opovržlivě) chovají, tak se mi tam znovu moc chtít nebude. Nadřízeným by mělo dojít, že když takhle demotivují své podřízené, tak zároveň odrazují zákazníky - jakýsi demarketing.
Jdu se projít na pole (s baterkou a se psem). S baterkou se nemusím tolik bát nástrah.
:-)
Třeba učitelé by si zasloužili rozhodně víc, než většina dostává.
A pokladní v hypermarketu mají (většinou) opravdu velký záhul, takže souhlasím, že by zasloužili víc.